Contact the company:

02143489111

Contact sales:

02143489137

Contact support:

02143489148

02143489149

Company working hours:

Saturday to Wednesday from 9:00 to 17:00

Thursday from 9:00 to 13:00

Address :

No. 7, Unit 1, Sam St.,14 East St., Beyhaghi Blvd., Argentina Square, Tehran

موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما در کنار شما هستیم .

با ما در شبکه‌های اجتماعی به روز باشید

02143489187

info@sirvansystem.com

کارت های پی وی سی

کارت هوشمند

به نوعی از کارت های PVC اطلاق می شود که دارای حافظه و پردازنده می باشند و توانایی ذخیره و پردازش انواع اطلاعات از جمله اطلاعات پرسنلی و مالی را دارند.

کارت های پی وی سی

کارت PVC

کارت های PVC با ضخامت ها مختلف برای کاربرد های گوناگون از جمله کارت های گارانتی، خدمات پس از فروش و عضویت مورد استفاده قرار می گیرند. کارت های PVC جزو مواد مصرفی کارت پرینتر ها در نظر گرفته می شوند. 

کارت های پی وی سی

کارتهای کنترل دستیابی

امروزه تکنولوژی کنترل دسترسی مزایای بسیار زیادی برای همه سازمانها بدنبال دارد. با استفاده از این قابلیت می توان در زمان و هزینه صرفه جویی کرد و امنیت را توسط مدیریت دسترسی اتوماتیک به ورود سیستمها توسط کارتهای شناسایی بهبود داد. همچنین می توان از اطلاعات ذخیره شده در شبکه ها و پایگاده داده ها محافظت نمود. این کار می تواند توسط کارتهای مغناطیسی یا کارتهای هوشمند غیر تماسی صورت پذیرد، با استفاده ازکارتهای شناسایی تولید شده توسط کارت پرینترها، تنها افراد مجاز می توانند توسط سیستمهای امنیتی احراز هویت شوند. تقریباً تمام سازمانها و نه فقط آنهایی که نگران مسائل امنیتی در سیستمهای خود هستند می توانند از این سیستم کنترل دسترسی فیزیکی بهره مند شوند. کارت پرینترها با تنوع زیادی از سیستمهای کنترل دسترسی شامل کارتهای مغناطیسی و کارتهای هوشمند سازگاری دارند و تکنولوژی RFID (فرکانس رادیویی کارتهای شناسایی) امکان پرینت گرفتن این کارتها را بسیار آسان می سازد.

قابلیتهای استفاده از کارت پرینتر در شناسایی و مراقبت کودکان

حفاظت امن از کودکان اولویتی برای والدین، مراجع قانونی، مراکز پیش دبستانی و سایر مراکز نگهداری از کودکان دارد. در برخی از کشورها دپارتمان پلیس واحد جلوگیری از جرائم را تدارک دیده است که به والدین آموزش می دهد تا بتوانند از فرزندان خود محافظت کنند. این برنامه که Kidprint نام دارد توسط پرینترها قابل اعمال است. استفاده از کارتهای پلاستیکی مزایای بسیار زیادی برای والدین و مراجع قانونی به همراه خواهد داشت. مرکز قانونی Yvonne Wooff به عنوان مسئول جلوگیری از جرائم کامپیوتر برنامه موفقی را برای محافظت از کودکان در سال 2001 انجام داده است. با استفاده از یک کارت پرینتر، لپ تاپ، دوربین عکاسی و ابزارهای ثبت اثر انگشت کارتهای شناسایی برای کودکان توسط مراکز پلیس صادر می گردد . این کارتها شامل تصویر، اثر انگشت، قد، وزن، تاریخ تولدو سایر اطلاعات مهم دیگر هستند و به اندازه کارتهای بدهی هستند بنابراین نگهداری آنها در کیف پول توسط والدین آسان است. این کارتها مزایای بسیار زیادی را به همراه دارند. برای مثال اگر یک کودک گم شود یا دزدیده شود. والدین او اطلاعات ضروری کودک خود را در اختیار دارند که به آنها امکان می دهد با ارائه به مراجع و مراکز قانونی جستجوی هر چه سریعتر کودک خود اغاز کنند، همچنین از آنجائیکه این کارت اثر انگشت را داراست امر شناسایی کودک بسیار آسان می شود. به والدین پیشنهاد می شود این کارت را هر 2 سال یکبار به روز کنند و برای کودکان تازه به راه افتاده و زیر 7سال که رشد سریعی دارند پیشنهاد می شود کارت را هر 6 ماه یکبار به روز کنند. با استفاده ازکارت پرینتر می توان بیش از یک هزار کارت در یک ساعت تولید کرد. این کارت پرینترخصوصیات کاربردی ساده ای نظیر همزمانی استفاده از ریبونها را دارد که نیاز به وجود اپراتور را کاهش می دهد و با استفاده از یک کارتریج بطور کامل گرد و خاکهای موجود در سطح کارتها را قبل از پرینت شدن آنها پاک می کند. داده هایی که در سیستمهای کامپیوتری به منظور چاپ بر روی کارتها ذخیره می شوند در اداره پلیس هم نگهداری می شوند و مزایای دیگری هم دارند. بطور مثال اگر یک بچه گم شود در ظرف چند دقیقه پلیس می تواند به داده های دیجیتال شامل تصویر و اثر انگشت وی دسترسی پیدا کند. والدین از این برنامه اظهار رضایت بسیار کرده اند و از اینکه می توانند در مواقع اضطراری مشکل خود را بسادگی با پلیس در میان بگذارند بسیار خرسندند.

کارت های پی وی سی

بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.