Contact the company:

02143489111

Contact sales:

02143489137

Contact support:

02143489148

02143489149

Company working hours:

Saturday to Wednesday from 9:00 to 17:00

Thursday from 9:00 to 13:00

Address :

No. 7, Unit 1, Sam St.,14 East St., Beyhaghi Blvd., Argentina Square, Tehran

موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما در کنار شما هستیم .

با ما در شبکه‌های اجتماعی به روز باشید

02143489187

info@sirvansystem.com

نقش جنسیت در فروش محصولات

نقش جنسیت در فروش محصولات

این یکی از قدیمی ترین راهکارهای تعیین موقعیت کالاست . سیگار «مارلبورو»،صابون آرایش «لاوا» همگی محصولات مورد استفاده مردان هستند و سیگار«ویریجینیا اسلیم» زنان را هدف قرار میدهد.

تعدادی از آگهی های «قهوه اینترنشنال» کمپانی «جنرال فود» ، زنان را به طور ویژه هدف قرار میدهد .

کسانی که مسئولیت این آگهی ها را به عهده دارند بیست مجله معروف که توانایی جذب این بازار خاص را داشتند شناسایی کردند .

این راهکار موجب شد که سهم بازار کمپانی ۱۵ درصد افزایش یابد .

تبلیغ کنندگان از دیدگاه تاریخی همواره توجه خاصی به زنان داشته اند که البته تصادفی نیست . اگرچه زنان نیمی از جمعیت را تشکیل میدهند اما مرکزیت آنان در خرید کالا و خدمات به اثبات رسیده است .

بسیاری از پژوهش ها نشان داده اند که زنان ۸۰ درصد پیراهن های آنها را خریداری میکنند . آنان مسئول ۷۵ درصد نوسازی منازل اند . به عبارت دیگر زنان مهم اند .

تولید کنندگان سیگار از دوران قدیم متوجه اهمیت تعیین موقعیت محصول خود شده اند . سیگارهای ویژه زنان معمولا عناوینی چون «اسیم – باریک» و «سوپر اسلیم – ابر باریک» دارند، تولید کنندگان به تازگی نام های تجاری تازه ای خلق کرده اند که با مفاهیم سنتی متفاوتند . برای مثال «داکوتا» نامی تجاری است برای زنانی که به فعالیت هایی چون کشتی ، مسابقه تراکتوررانی و بیلیارد گرایش یافته اند .

«مارلبورو» با فیلتر قرمز رنگی که داشت ، سیگاری زنانه محسوب می شد و تنها یک درصد سهم بازار را داشت ، لئوبرنت در سال ۱۹۴۵ با تبلیغات موفقیت آمیزی که ارائه کرد، مارلبورو را به عنوان سیگاری مردانه معرفی کرد .

و برای این منظور تصویری از یک سوارکار خشن را که سیگار مارلبورویی گوشه لب داشت ، ارائه کرد . برنت هرگز از تصویر زنان برای تبلیغات خود استفاده نمی کرد . در عرض چند سال، مارلبورو به محبوب ترین سیگار جهان تبدیل شد .

جامعه ی تبلیغات در طول چند سال گذشته دچار تغییرات زیادی شده ، و به معرفی زنانی که الزاما مادر یا همسر نیستند پرداخته است. تبلیغات امروز زنان مدرنی را نشان می دهد که بسیار قاطع و پویا هستند . مردان به صورت حامیان زنان تصویر شده اند و نه عکس آن .

بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.