Contact the company:

02143489111

Contact sales:

02143489137

Contact support:

02143489148

02143489149

Company working hours:

Saturday to Wednesday from 9:00 to 17:00

Thursday from 9:00 to 13:00

Address :

No. 7, Unit 1, Sam St.,14 East St., Beyhaghi Blvd., Argentina Square, Tehran

موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما در کنار شما هستیم .

با ما در شبکه‌های اجتماعی به روز باشید

02143489187

info@sirvansystem.com

مزایای استفاده از صندوق فروشگاهی

مزایای استفاده از صندوق فروشگاهی

زمانی که نمونه های اولیه صندوق فروشگاهی به بازار آمد، صاحبان برخی از فروشگاه ها استفاده از آن را عاملی برای جلوگیری از اشتباهات مالی می دانستند تا بتوانند بوسیله آن فعالیت های مالی و محاسباتی خودشان را بدون کوچکترین کسری ثبت کنند. به راستی، کسری مبالغ فروشگاه ها یکی از معضلاتی بود که به مشکلی بزرگ در فروشگاهها تبدیل شده بوده و ورود این صندوق ها، علی رغم رفع برخی از مشکلات، به معنای پایان آنها نبود…

عدم اطلاع از اجناسی که دیرتر به فروش می روند، بی خبری از میزان فروش کالاها و عملکرد فروش، کسری موجودی کالا و در نهایت تحویل کالاها به انبار از دیگر مشکلاتی بود که متضرر شدن این فروشگاهها را به دنبال داشت. پس از ایجاد این ساختار جدید و توسعه فناوری های نوین، پاسخگویی به بسیاری از نیازهای در حال تغییر صاحبان فروشگاه ممکن شد. صندوق هایی که علاوه بر سر و سامان دادن به فعالیت های مالی فروشگاه ها، توانستند انبارها و فروش محصولات را کنترل کنند تا دیگر با تعدد کالاهای به فروش نرسیده و یا کسری موجودی کالا روبرو نباشد.

استفاده صاحبان مشاغل از این سامانه ، موجب بهبود وضعیت کسب و کار آنان شده و با توجه به کاربری سریع و راحت این سامانه و سخت افزارهای طراحی شده در آن از جمله صندوق – بارکد– اسکنر – پرینتر – نمایشگر مشتری و غیره استفاده از این سامانه، افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت. همچنین با توجه به سادگی نرم افزارهای فروشی که بر روی این دستگاههای مکانیزه تعبیه شده، اتلاف انرژی پرسنل و فروشندگان به حداقل رسیده و این امر موجب صرفه جویی بسیار زیاد در هزینه ها خواهد شد.                                                 

 همانطور که پیش تر گفته شد، مدیریت انبار یکی از مزایایی است که استفاده از صندوق های موجود در بازار در اختیار صاحبان فروشگاه ها قرار می دهد، این امر بوسیله شناسایی اجناسی که دیرتر به فروش می رسند امکان پذیر است، با حذف آنها از لیست خرید آتی مشتریان و کاهش سرمایه راکد در انبار، لیست خرید جدیدی بر اساس نیاز مشتریان با بیشترین سود و فروش، تهیه می شود.

گزارش تحلیل عملکرد و آگاهی از وضعیت فروش انواع کالاها در زمان های مختلف با کمک اطلاعات متنوع جمع‌آوري شده توسط نرم‌افزارهاي فروش، انجام تمامی عمليات فروشگاه (فروش، انبار، حسابداري) توسط سيستمی اتوماتيک و يکپارچه ، عدم کسری موجودی کالا از طریق کنترل و رديابي کليه فاکتورهاي فروش و … از دیگر امکاناتی است که استفاده از این صندوق ها در اختیار صاحبان مشاغل قرار میدهد.

مزایای استفاده از صندوق فروشگاهی

از دیگر مزایای سامانه های فروشگاهی این است که صاحبان مشاغل با توجه به اطلاعات متنوع جمع آوری شده توسط نرم افزارهای فروش این دستگاه، قادر می باشند گزارشات متعددی را در زمینه تحلیل عملکرد فروش و نیز طبقه بندی اجناس و کالاهای موجود تهیه نمایند. این گزارشات به آنها کمک خواهد کرد تا با توجه به زمانهای مناسب فروش کالا، نسبت به اتخاذ تصمیم در خصوص مقدار و حجم سفارشات خرید و سرمایه مورد نیاز اقدام نمایند. این امر صاحبان مشاغل و فروشندگان را برای اینکه چه زمانی برای حراج اجناس و کالاهای اضافی مناسب است ، یاری خواهد داد. بزرگترین مزیت سامانه های فروشگاهی این است که کلیه عملیات فروشگاه اعم از ( فروش – انبار – حسابداری ) توسط یک سیستم اتوماتیک و یکپارچه صورت می گیرد و نکته قابل توجه این است که کلیه این عملیات بدون حضور فروشنده نیز روال خود را ادامه خواهد داد و البته امکان ردیابی و کنترل بر روی کلیه فاکتورهای فروش – خرید و انبار – تغییر موجودی کالا برای فروشنده وجود دارد و این مسئله فروشنده را قادر می سازد تا هیچگاه کسری موجودی – عودت بیهوده کالا و اشتباهات اعداد و ارقامی در موجودی صندوق نداشته باشد. نرم افزارهای طراحی شده در این سامانه موجبات امنیت و آسودگی خاطر فروشنده را مهیا می سازد این به نحوی است که با تعریف سطح و میزان دسترسی کارکنان به اطلاعات صندوق، فروشنده را از این جهت که غیر از وی کارکنان دیگر به میزان فروش و موجودی صندوق و اطلاعات مهم دیگر دسترسی ندارند مطمئن خواهد ساخت.سامانه های فروشگاهی به نوعی طراحی شده اند که امنیت کامل را برای جلوگیری از هر گونه سخت افزار خارجی و نامطمئن دارا می باشند و این امر باعث ایجاد محدویت در دسترسی به سیستم فروش و در نتیجه ایجاد اطمینان خاطر کارفرما و امنیت اطلاعات فروش می شود.

مزایای استفاده از صندوق فروشگاهی

در حال حاضر میلیونها فروشگاه در سرتاسر دنیا از این سیستم برای مدیریت و اداره فروشگاه خود استفاده می نمایند. استفاده و بهره برداری از این سیستم باعث خواهد شد تا صاحبان مشاغل به جای صرف نیرو و اتلاف وقت جهت انجام کارهای جاری و جمع آوری اطلاعات خرید و فروش ، وقت و انرژی خود را برای مدیریت و بررسی فروش و برنامه ریزی و خلاقیت برای فروش بیشتر صرف نموده و درآمد بیشتری را کسب نمایند. بد نیست بدانیم در جامعه کنونی که فضای رقابتی در کسب و کار و مشاغل وجود دارد مشتری مداری و جذب و نگهداری مشتری یکی از نکات مهم سود آوری است .سامانه های فروشگاهی با امکانات موجود فروشندگان را قادر خواهد ساخت در کمترین زمان و با صدور فاکتور الکترونیکی فهرست خرید مشتری را به وی عرضه کرده و با حفظ احترام مشتری مراتب رضایت وی را کسب نمایند. ذکر این نکته ضروری است که سازمان امور مالیاتی کشور در بخشنامه های خود اعلام کرده که هزینه های انجام شده بابت خرید ، نصب و راه اندازی دستگاه سامانه صندوق فروش توسط صاحبان مشاغل ( اعم از سخت افزار و نرم افزار ) از درآمد مشمول مالیات مودیان مالیاتی که ملزم به نصب این سامانه هستند در اولین سال استفاده قابل کسر می باشد. ضمنا مودیان مالیاتی ملزم به استفاده از سامانه صندوق فروشگاهی در صورت عدم استفاده از سامانه های مذکور از معافیت مالیاتی مقرر در قانون برای سال مربوط محروم خواهند شد.

یکی از شرکت های ارائه دهنده راهکارهای نوین در این حوزه مجموعه سیستم های مبتنی بر بارکد آریا است که با ورود تجهیزات سخت افزاری مناسب، جمع آوری و پيشنهاد نرم افزارهای كارآمد مرتبط، پشتیبانی و استفاده از روشهای نوین پرداخت و سرویس های ارزش افزوده با ویژگی هایی چون تسهیلات ثبت و صدور فاکتور فروش، ثبت و صدور فاکتور خرید، اتصال به شبکه پرداخت الکترونیک، سرویس های وفاداری و باشگاه مشتریان و … زمينه‌اي مناسب براي گسترش استفاده از اين صندوق‌ها را فراهم آورده است.

مزایای استفاده از صندوق فروشگاهی رونمایی راهکار (راهکار جامع صندوق فروشگاهی) از سوی این شرکت، گامی است در جهت پاسخگویی به نیازهای گوناگون، از جمله نیازهای متنوع صاحبان کسب و کار تا بتوانند با توسعه زیرساخت خود و ساماندهی فعالیت ها، مطلوبیت مناسبی را فراهم کنند.

بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.