Contact the company:

02143489111

Contact sales:

02143489137

Contact support:

02143489148

02143489149

Company working hours:

Saturday to Wednesday from 9:00 to 17:00

Thursday from 9:00 to 13:00

Address :

No. 7, Unit 1, Sam St.,14 East St., Beyhaghi Blvd., Argentina Square, Tehran

موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما در کنار شما هستیم .

با ما در شبکه‌های اجتماعی به روز باشید

02143489187

info@sirvansystem.com

برچسب (لیبل) و انواع آن

انواع برچسب (لیبل)   

  1. برچسب کاغذی ( Paper Label )
  2. برچسب متال ( Metal Label )
  3. برچسب پی وی سی ( Pvc Label )
  4. برچسب بی رنگ و شفاف (Transparent Label)
  5. برچسب سکوریتی (Security Label )
  6. برچسب اموال (Asset Label)
  7. برچسب پشت متال (Back Metal Label )
  8. برچسب وُید  (Void Label )
  9. برچسب حرارتی  (Thermal Label) 
  10. تگ لیبل (برچسب امنیتی) (Tag Label)
  11. لیبل تایوک (Tywac Label)
  12. رول پارچه ای (Fabric Roll )

  انواع لیبل ها و موارد مصرف آنها

 برچسب کاغذی ( Paper Label )

برچسب های کاغذی انواع مختلفی دارند از قبیل (گلاسه ، نیمه گلاسه ، مات.. ) و از نظر رنگ هم تنوع بسیار دارند (آبی ، بنفش ، قرمز و … ) در حقیقت برچسبهای کاغذی را می‌توان به هر رنگی در آورد. این برچسبها از نظر مارک هم متنوع هستند ( فنلاند، جک و فاسون آلمان، رول کاور ایتالیا و.. ) و و از نظر خاصیت چسبندگی دارای انواع پرچسب و معمولی میباشند، عمده مصارف این برچسبها در صنعت نساجی می‌باشد که از این برچسبها بر روی محصولات خود جهت ردیابی محصول استفاده می‌کنند. البته برچسبهای کاغذی در صنایع دیگری به خصوص بر روی بسته بندیهای کالاها کاربرد زیادی دارند، از ویژگیهای این نوع برچسب می توان به ارزان بودن، براق بودن و داشتن سطحی صاف، چسبدار و مقاوم بودن و جنس اکریلیک پشت آن اشاره نمود. این نوع برچسبها در محیطهای تمیز و خشک و برای کاربردهای کوتاه مدت طراحی شده‌اند.

برچسب (لیبل) و انواع آن

برچسب متال ( Metal Label )

اینگونه برچسب ها از نوعی آلیاژ فلز ساخته شده است، و مقاوت زیادی از نظر کشیدگی دارند و در عین در دمای بین منهای 40 درجه سانتیگراد و مثبت 220 درجه سانتیگراد تمام خواص خود از جمله چسبندگی را حفظ می کند، همچنین ضد خش بوده و در صورتیکه برای چاپ از ریبون خاص خود استفاده شود کیفیت چاپ روی آن عالی خواهد شد و در مقابل حرارت و شوینده های قوی مقاوم می باشند، بیشترین مصرف این لیبل ها در بخش لوازم خانگی و در بخش تولید لوازم خودرو و الکترو موتورها می باشد، درحقیقت همان شناسه محصولاتشان میباشد، برچسب های متال دارای رنگ نقره ای میباشند و برای چاپ بر روی آنها باید از ریبون رزین استفاده کرد.

برچسب (لیبل) و انواع آن

برچسب پی وی سی ( Pvc Label )

برچسب های پی وی سی حالت پلاستیکی داشته و تا 80 درجه سانتیگراد حرارت را تحمل می کنند و دارای مقاومت از نظر کشیدگی میباشند اینگونه لیبل ها در مقابل عوامل محیطی از قبیل باد و باران و گرمای آفتاب مقاوم هستند که در بخشهای لوازم خودرو و لوازم خانگی و داروسازی استفاده زیادی دارند و دارای انواع مات و براق میباشد.

برچسب (لیبل) و انواع آن

برچسب بی رنگ و شفاف (Transparent Label)

اینگونه برچسب ها بیشترین مصرف را در بخش خودرو دارند و اصولا روی شیشه خودرو استفاده میشوند، البته در شرکتهای ساخت شیشه و یا روی کارت ضمانت محصولات الکترونیکی هم استفاده دارد، این برچسب ها بی رنگ بوده و از هر دو طرف، نوشته های روی آن مشخص می باشد.

برچسب (لیبل) و انواع آن

برچسب سکوریتی (Security Label )

این گونه برچسب ها در بحثهای امنیتی و گارانتی محصولات استفاده می شوند و معروف به برچسب گچی بوده و بعد از چسباندن به محصول به هیچ طریقی قابل کندن نیستند و در صورت سعی به کندن این نوع لیبل خرد می شوند که بیشتر برای گارانتی محصولات الکترونیکی استفاده میشوند همچنین میتوان بجای برچسب اموال هم استفاده کرد.

برچسب (لیبل) و انواع آن

برچسب اموال (Asset Label)

اینگونه برچسب ها همانطور که از اسمش پیداست برای اموال سازمان و شرکتهای بزرگ استفاده می شود و همچنین همان بحث امنیتی برچسبهای سکوریتی را دارا میباشد ولی از نظر نوع جنس بسیار ضخیمتر از دیگر لیبلها می باشد.

برچسب (لیبل) و انواع آن

برچسب پشت متال (Back Metal Label )

اینگونه برچسب ها دارای چسبندگی بسیار بوده و برای موارد خاصی، مورد استفاده قرار میگیرند و آنها را برای چسباندن در سطوح روغنی (جاهایی که آغشته به روغن میشوند) به کار می گیرند.

برچسب (لیبل) و انواع آن

برچسب وُید  (Void Label )

اینگونه برچسب ها نیز در بحث گارانتی استفاده دارند از نظر کشیدگی مقاومت بالا و حرارتی تا 80 درجه سانتیگراد را تحمل میکنند و در دو نوع شطرنجی و نقره ای میباشد.

شطرنجی : این نوع هنگامی که به محصول چسبانده میشود زمان جدا شدن، لیبل به صورت شطرنجی جدا شده و قسمتی از لیبل روی محصول باقی میماند و برچسب غیر قابل استفاده ی مجدد میگردد.

نقره ای : این نوع برچسبها وقتی به محصول چسبانده میشوند، زمان جدا شدن، کلمه VOID بصورت انگلیسی روی محصول باقی میماند و لیبل غیر قابل استفاده مجدد میگردد.

برچسب (لیبل) و انواع آن

برچسب حرارتی  (Thermal Label)

اینگونه برچسب ها بصورت حرارتی بوده و نیازی به ریبون برای چاپ ندارند و بیشتر در بخش پوشاک بکار می روند که در مکانیزه کردن سیستمهای فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

برچسب (لیبل) و انواع آن

تگ لیبل (برچسب امنیتی) (Tag Label)

اینگونه برچسب ها دارای مدار مغناطیسی بوده و در فروشگاه و انبارها برای جلوگیری از سرقت و بیرون بردن غیر مجاز کالا استفاده می کنند، البته این امر منوط به نصب سیستم های دزدگیر جلوی درب خروجی انبار یا فروشکاه می باشد.

برچسب (لیبل) و انواع آن

لیبل تایوک (Tywac Label)

اینگونه برچسب ها بیشتر در صنایع خودرو سازی استفاده میشود. و از الیاف پارچه به صورت فشرده ساخته شده است. یکی از استفادههای مهم آن بر روی درخت سیم بوده که دو سر آن را به هم چسبانده و به هیچ وجه از هم جدا نمی شود.

برچسب (لیبل) و انواع آن

رول پارچه ای (Fabric Roll )

این گونه رولها در بخش پوشاک مصرف میشوند و بدون چسب میباشند.

برچسب (لیبل) و انواع آن

بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.