Contact the company:

02143489111

Contact sales:

02143489137

Contact support:

02143489148

02143489149

Company working hours:

Saturday to Wednesday from 9:00 to 17:00

Thursday from 9:00 to 13:00

Address :

No. 7, Unit 1, Sam St.,14 East St., Beyhaghi Blvd., Argentina Square, Tehran

موقع مشکلات لبخند بزنید ، چون ما در کنار شما هستیم .

با ما در شبکه‌های اجتماعی به روز باشید

02143489187

info@sirvansystem.com

با 30 فرد تاثيرگذار زير 30 سال در دنيای فناوری آشنا شويد!!!

با 30 فرد تاثيرگذار زير 30 سال در دنيای فناوری آشنا شويد!!!

كامپيوتر و فناوري‌هاي رايانه‌اي در مقايسه با ساير حوزه‌ها بسيار جوان‌تر است، از اين‌رو به اقتضاي اين روحيه‌ي جوان و ساختار سيال اين صنعت، افراد فعال، تاثيرگذار و ايده‌پرداز شاغل در اين حوزه نيز داراي سن و سال كمي هستند، بطوريكه برخي حتي به موجب سن كم صلاحيت قانوني براي انجام برخي كارها را ندارند.
شايد استارت‌آپ‌هاي موفق ديروز كه تبديل به غول‌هاي فناوري امروز شده‌اند، گواهي بر اين مدعي باشند كه براي نمونه مي‌توان به فيس‌بوك اشاره كرد. يقيناً در سال‌هاي آتي شاهد رشد چنين افرادي خواهيم بود، بطوريكه به افراد كليدي در دره‌ سيليكون، قلب تپنده‌ي فناوري در جهان تبديل خواهند شد.
در ادامه به معرفي ۳۰ شخصيت تاثيرگذار زير ۳۰ سال دنياي فناوري خواهيم پرداخت. لازم به ذكر است كه ترتيب اين ليست بصورت نزولي است.
1) مارك زاكربرگ
سن: ۲۹
شغل: موسس و مديرعامل فيس‌بوك
دليل تاثير گذاري: يقيناً نام مارك زاكربرگ گوياي همه چيز است و نيازي به تشريح دليل قرار گرفتن در اين ليست نيست، چراكه نام وي با فيس‌بوك، محبوب‌ترين شبكه‌ي اجتماعي حال حاضر جهان گره خورده است. اما وي تنها به‌دليل بنيان نهادن فيس‌بوك در اين ليست جاي نگرفته است، بلكه به‌دليل شمه‌ي بالاي مديريت و آينده‌نگري كه در خريد اپليكيشن‌هاي ناشناخته چون Glancee و سرويس نام‌آشنايي چون WhatsApp متجلي است، در اين ليست قرار گرفته است.

مارك زاكربرگ  

2) تريستان واكر

سن: ۲۹
شغل: موسس و مديرعامل كمپاني Walker & Company
دليل تاثيرگذاري: واكر با ترك كمپاني Foursquare به سمت و سوي تاسيس استارت‌آپ خود با نام Walker & Company‌پيش رفت و توانست تا با جمع‌آوري بودجه‌اي 2.4 ميليون دلاري استارت‌آپ موفق خود را تبديل به يك كمپاني بزرگ كند. شركت تحت امر واكر به توليد ريش‌تراش، خمير ريش و انوع محصولات در زمينه‌ي زيبايي مي‌پردازد.
تريستان واكر  
3) داستين‌ موسكُويتز
سن: ۲۹
شغل: موسس Asana
دليل تاثيرگذاري: در صورتي كه اشتراك وي در تاسيس فيس‌بوك متقاعدكننده نباشد، شايد تاسيس سرويس موفق Asana، بنياد خيريه Ventures و Vicarious Systems دليل خوبي براي دعوت وي به اين ليست باشد. Asana يك سرويس تحت وب است كه هدف از توسعه‌ي آن تسهيل كار تيمي بدون نياز به ايميل و ساير امكانات است. Vicarious Systems ‌نيز يك كمپاني فعال در زمينه‌ي توليد نرم‌افزار مبتني بر يادگيري ماشين براساس الگوي فعاليت مغز انسان است. Asana در زمان تاسيس موفق به جذب سرمايه‌اي ۳۸.۲ ميليون دلاري به‌همراه استخدام ۸۰ كارمند شد. Good Ventures نيز داراي 55 ميليون دلار به‌عنوان دارايي است. در آخر Vicarious Systems قرار دارد كه قادر به جمع‌آوري يك سرمايه‌ي ۶۰ ميليون دلاري شده كه فقط شش نفر كارمند دارد.
داستين‌ موسكُويتز
4) جوئي گرين
سن: ۲۹ سال 
 شغل: موسس Causes
 دليل تاثيرگذاري: گرين موفق شده تا مبلغ ۴۰ ميليون دلار را براي انجام خدمات غيرانتفاعي جمع‌آوري نمايد. گرين به‌عنوان يكي از نزديك‌ترين دوستان مارك‌زاكربرگ شناخته مي‌شود كه در دانشگاه هاروارد به اتفاق زاكربرگ در يك مكان زندگي كرده‌اند، با اين‌حال وي پيشنهاد زاكربرگ براي كار در فيس‌بوك را رد كرد. كمپاني Causes در تلاش است تا با استفاده از بستر شبكه‌هاي اجتماعي كمك‌هايي را براي مقاصد بشردوستانه جذب كند. اين كمپاني هم‌اكنون با سرمايه‌اي ۱۶.۴ ميليون دلاري ۷۷ نفر را به كار مشغول كرده است.
جوئي گرين
5) كريتستين تايتوس
سن: ۲۹ سال
شغل: مديراجرايي پيشين Girls Who Code، فعاليت به‌عنوان مشاور
دليل تاثيرگذاري: وي تلاش‌هاي زيادي انجام داده تا حوزه‌ي فناوري را از سيطره‌ي مردان خارج كرده و اين حوزه از كسب و كار را از تسلط مردان خارج كند. Girls Who Code در تلاش است تا با آموزش دختران و تشويق آن‌ها به فعاليت در حوزه‌هاي مختلف صنعت رايانه و فناوري، حضور پررنگ مردان را در اين حوزه كمرنگ‌تر و نابرابري جنسي را در حوزه‌ي فناوري از بين ببرد. اخيرا وي به فعاليت اصلي خود يعني مشاوره بازگشته و مشتريان خود را در زمينه‌هايي چون مديريت و برنامه‌ريزي استراتژيك، جذب سرمايه و ارتباطات مشاوره مي‌دهد.
كريتستين تايتوس
6) آدام دي آنجلو
سن: ۲۹ سال
شغل: موسس و مديرعامل Quara
دليل تاثيرگذاري:  كمپاني Q&A كه دي آنجلو آن را بنيان نهاده هم‌اكنون ارزشي برابر ۹۰۰ ميليون دلار داشته و ۷۵ نفر در آن مشغول به كار هستند. آدام موفق شده تا سرمايه‌اي برابر ۱۴۱ ميليون دلار را براي كمپاني خود جمع‌آوري كند. همچنين بايد به اين نكته اشاره كرد كه وي جزو اولين افرادي است كه در فيس‌بوك مشغول به‌كار بوده‌اند.
آدام دي آنجلو
7) جان زيمر
سن: ۲۹ سال
شغل: موسس و رئيس كمپاني Lyft
دليلي تاثيرگذاري: زيمرموفق شده تا سرمايه‌اي برابر ۳۳۲.۵ ميليون دلار را براي اپليكيشني كه هدف از توسعه‌‌ي آن ايجاد سيستم جديدي از حمل و نقل است. Lyft هم‌اكنون ۲۵۰ كارمند دارد.
جان زيمر    
8) آرون ليواي
سن: ۲۸ سال
شغل: موسس و مديرعامل Box
دليل تاثيرگذاري : انتظار مي‌رود كمپاني Box‌ كه با ارائه‌ي سرويس آنلاين اشتراك‌گذاري فايل‌ها و سرويس ذخيره‌ي ابري نامي براي خود دست و پا كرده است، در آينده‌ي نزديك وارد بازار بورس شده و ارزش خود را ۲۵۰ ميليون دلار ديگر افزايش دهد. درآمد اين كمپاني در هر سال برابر ۱۲۴ ميليون دلار است. اين كمپاني با سرمايه‌اي برابر ۴۱۴.۱ ميليون دلار و با در اختيار داشتن ۱،۱۸۳ نفر كارمند در حال طي مسير موفقيت خود است.
آرون ليواي
9) مايك كرگر
سن:  ۲۸ سال
شغل: موسس اينستاگرام
دليل تاثيرگذاري: مايك‌كرگر موسس سرويس اشتراك‌گذاري تصاوير اينستاگرام است و با وجود راه‌اندازي اين سرويس با كوين‌سيستروم، مايك را به‌عنوان روح اينستاگرام مي‌شناسند. وي اينستاگرام را همراه با كوين سيستروم در سال ۲۰۱۰ ميلادي بنيان نهاده است و نقش پررنگي در توسعه‌ي اين سرويس داشته است. اينستاگرام پس از همكاري اين دو براي توسعه‌ي يك اپليكيشن اشتراك‌گذاري مكان‌محور متولد شده است.
مايك كرگر
10) ليسا فالزونه
سن: ۲۸ سال
شغل: موسس كمپاني Revel Systems
دليل تاثيرگذاري: ليسا با توسعه‌ي سيستم فروش مبتني بر آيپد كمپاني Square كه توسط شعب فروشگاه‌هايي چون Popeyes‌ مورد استفاده قرار مي‌گيرد، موفقيت بزرگي از آن خود كرده است. اين كمپاني تاكنون سرمايه‌اي ۱۳.۸ ميليون دلاري را مال خود كرده و هم‌اكنون نيز ۱۳۴ نفر در حال فعاليت در اين كمپاني هستند.
ليسا فالزونه
11) جاش كوشنر
سن: ۲۸ سال
شغل: موسس كمپاني‌هاي Thrive Capital and Oscar
دليل تاثيرگذاري: كوشنر با جذب مهندسان كاركشته‌ي كمپاني گوگل و همچنين استخدام مدير ارشد فناوري در Tumblr توانسته تا سرمايه‌اي ۷۰ ميليون دلاري را براي كمپاني اسكار جذب كند. اين كمپاني هم‌اكنون در حدود ۵۲ نفر كارمند دارد. كمپاني اسكار در زمينه‌ي بيمه‌ي درماني فعاليت مي‌كند كه ايده‌ي خلاقانه‌ي بكار برده شده توسط اين كمپاني رابطه‌ي مشتريان با كمپاني بيمه در رابطه صدور و پرداخت صورت‌حساب‌ها را تسهيل كرده است.

جاش كوشنر

12) رابي استين
سن: ۲۸ سال
شغل: مدير محصولات در ياهو
دليل تاثيرگذاري: رابي‌استين توسعه‌دهنده‌ي سرويس Stamped است كه اين كمپاني توسط ياهو خريداري شد و در نتيجه استين نيز راه ياهو را در پيش گرفته است. اپليكيشن Stamped امكان پيدا كردن و اشتراك‌گذاري پيشنهادات براي استفاده از رستوران‌ها، كافه‌ها يا هر مكان و سرويس ديگري را بين اعضا امكان‌پذير مي‌كند. اين كمپاني پيش از تصاحب توسط ياهو سرمايه‌اي ۳ ميليون دلاري را كسب كرده بود.
رابي استين
13) سم آلتمن
سن: ۲۸ سال
شغل: رئيس Y Comnbinator و موسس Loopt
دليل تاثيرگذاري: Y Combinator بنيادي براي حمايت و سر و شكل دادن به محصولات و ايده‌هاي استارت‌آپ‌ها است كه با سرمايه‌گذاري روي استارت‌آپ‌ها بخشي از سهام آن‌ها را از آن خود مي‌كند. اما آلتمن پس از تاسيس كمپاني Loopt و توسعه‌ي اپليكيشن Loopt به اين مقام رسيده است. اپليكيشن Loopt يك شبكه‌ي اجتماعي مكان‌محور است كه توسط Green Dot Corporation تصاحب شد. اين كمپاني پيش از رفتن به زير پرچم Green Dot سرمايه‌اي برابر ۳۹.۱ ميليون دلار را از آن خود كرده بود.
سم آلتمن
14) آرش فردوسی
سن: ۲۸ سال
شغل: موسس و مدير اجرايي در دراپ‌باكس
دليل تاثيرگذاري: آرش فردوسي كه يك ايراني-آمريكايي است، به‌همراه Drew Houston ديگر بنيان‌گذار دراپ‌باكس كه ۳۱ سال دارد، نحوه‌ي ذخيره‌ي فايل‌ها و استفاده از سرويس‌هاي ذخيره‌ي ابري را تغيير داده است. شايد جالب باشيد تا بدانيد كه هم‌اكنون هر پنج دقيقه بيش از يك ميليون فايل در دراپ‌باكس ذخيره مي‌شود. اين كمپاني هم‌اكنون سرمايه‌اي ۱.۱ ميليارد دلاري را در اختيار داشته و ۶۹۴ نفر نيز در آن مشغول به كار هستند.
آرش فردوسی
15) اريك ميجيكوفسكی
سن: ۲۸ سال
شغل: موسس Pebble
دليل تاثيرگذاري: ميجيكوفسكي با طراحي و توسعه‌ي ساعت‌هوشمند خود به يكي از موفق‌ترين برند‌ها در زمينه‌ي توليد ساعت‌هاي‌هوشمند تبديل شد كه طرفداران بسياري نيز در ميان منتقدان دنياي فناوري و كاربران دارد. ساعت‌هوشمند پبل كار خود را از كيك‌استارتر آغاز كرده و هم‌اكنون سرمايه‌اي برابر ۲۵.۷ ميليون دلار دارد. ۳۵ نفر هم‌اكنون مشغول كار در پبل هستند.
اريك ميجيكوفسكی
16) سارا هايدر
سن: ۲۷ سال
شغل: توسعه‌دهنده‌‌ي اندرويد در Secret
دليل تاثيرگذاري: هايدر پيش از كار براي Secret‌ در كمپاني‌هاي نام‌آشنايي چون گوگل و توئيتر سابقه‌ي فعاليت دارد. وظيفه‌ي وي در Secret انتقال و توسعه‌ي اپليكيشن اين كمپاني از iOS به اندرويد است. Secret هم‌اكنون سرمايه‌اي برابر ۱۰ ميليون دلار را جذب كرده است.
سارا هايدر
17) ديويد كارپ
سن: ۲۷ سال
شغل : موسس و مديرعامل Tumblr
دليل تاثيرگذاري: يكي از اصلي‌ترين خدمات كارپ اين بود كه وبلاگ‌نويسي را با جذاب‌كردن داشبورد مورد استفاده بسيار جالب‌تر و به‌بيان بهتر دوست داشتني‌تر كرد. Tumblr در سال ۲۰۱۳ ميلادي توسط ياهو با پرداخت مبلغي برابر ۱.۱ ميليارد دلار تصاحب شد. كارپ در حال حاضر ثروتي برابر ۲۰۰ ميليون دلار دارد.
ديويد كارپ
18) تِد ليوينگستون
سن: ۲۶ سال
شغل: موسس و مديرعامل Kik Messenger
دليل تاثيرگذاري: كيك‌مسنجر در حال تبديل شدن به يكي از محبوب‌ترين اپليكيشن‌هاي ارتباطي بين نوجوانان است. كيك‌مسنجر در حال حاضر ۱۲۵ ميليون نفر كاربر داشته و سرمايه‌ي اين كمپاني به ۲۷.۵ ميليون دلار رسيده است. كيك‌مسنجر در حال حاضر ۵۰ كارمند دارد.
تِد ليوينگستون
19) تريسي چو
سن: ۲۶ سال
شغل: مهندس نرم‌افزار در Pinterest
دليل تاثيرگذاري: چو سابقه‌ي فعاليت در دو كمپاني بزرگ فيس‌بوك و گوگل و همچنين Quora را داشته و در حال حاضر به‌عنوان يكي از افراد كليدي در كمپاني Pinterest ايفاي نقش مي‌كند. وي همچنين پيشنهاد فيس‌بوك براي بازگشت به كار را در اين كمپاني رد كرده است. چو علاوه بر كار در Pinterest فعاليتي جانبي را با نام Where are the numbers دنبال مي‌كند كه هدف از آن محاسبه‌ي بانواني است كه در صنعت فناوري در حال كار هستند.
تريسي چو
20) سث پرايباچ
سن: ۲۵ سال
شغل: موسس SCVNGR و LevelUp
دليل تاثيرگذاري: سث يك سال پيش از توسعه‌ي سرويس خود وارد دانشگاه پرينستون شد و سپس پس از يك سال پلتفرم بازي مكان محور خود را توسعه داد كه براساس يك سيستم پرداخت مبتني بر ابزار‌هاي قاب حمل بود. LevelUp هم‌اكنون در حدود ۸۵ كارمند داشته و يكي از قوي‌ترين كمپاني‌هاي موجود در زمينه‌ي سيستم پرداخت موبايل بوده و در حدود ۱.۵ ميليون مشترك دارد كه مشتمل بر ۱۴۰۰۰ مكان تجاري است. LevelUp هم‌اكنون سرمايه‌اي بالغ بر ۴۰ ميليون دلار را جمع‌آوري كرده است.
سث پرايباچ
21) بابي مورفي، ايوان اشپيگل
سن: ۲۵ و ۲۳ سال
شغل: بنيان‌گذاران اسنپ‌چت
دليلي تاثيرگذاري: اين دو تن كه اسنپ‌چت را بنيان نهاده‌اند، پيشنهاد ۳ ميليارد دلاري را مارك‌زاكربرگ براي تصاحب اسنپ‌چت را رد كردند. اسنپ‌چت هم‌اكنون ۵۶ كارمند دارد. اين كمپاني سرمايه‌اي برابر ۱۲۳ ميليون دلار داشته و ارزش اين كمپاني ۲ ميليارد دلار برآورد شده است.
بابي مورفي، ايوان اشپيگل
22) پاتريك كوليسون، جان كوليسون
سن: ۲۵ و ۲۳ سال
شغل: موسس Stripe
دليل تاثيرگذاري: اين دو برادر با راه‌اندازي سرويس پرداخت خود، سالانه شاهد رد و بدل شدن ميلياردها دلار پول از طريق اين سرويس هستند. كمپاني Stripe هم‌اكنون ارزشي برابر ۱.۷۵ ميليارد دلار دارد و اين كمپاني در طول فعاليت خود توانسته سرمايه‌اي ۱۲۰ ميليون دلاري را به‌همراه ۸۳ كارمند جذب كند.
پاتريك كوليسون، جان كوليسون
23) كلسي فالتر
سن: ۲۴ سال
شغل: موسس و مديرعامل Poptip
دليل تاثيرگذاري: كلسي فالتر پلتفرمي براي انجام تحقيقات در قالب شبكه‌هاي اجتماعي توسعه داده كه كشتريان بزرگي از آن استفاده مي‌كنندپ كه مي‌توان به CNN، Budweiser، the NFL و !E در جريان برگزاري مراسم اسكار اشاره كرد. Poptip در حال حاضر داراي ۱۱ كارمند است و سرمايه‌ي اين كمپاني ۲.۴ ميليون دلار برآورد شده است.
كلسي فالتر
24) دانيل گراس
سن: ۲۳ سال
شغل: موسس Greplin/Cue
دليل تاثيرگذاري: گراس با توسعه‌ي اپليكيشني كه وظيفه‌ي آ ن ايفاي نقش به‌عنوان يك دستيار شخصي بود، نام و نشاني را براي خود دست و پا كرد و سپس اپل اين كمپاني را با مبلغي برابر ۵۰ ميليون دلار از آن خود كرد. البته پيش از تصاحب توسط اپل، Greplin كه بعدها به Cue تغيير نام داد، سرمايه‌اي ۴.۷ ميليون را جمع كرده بود.
دانيل گراس
25) برايان وانگ
سن: ۲۳ سال
شغل: موسس و مديرعامل Kiip
دليل تاثيرگذاري:  وانگ پس از فارغ‌التحصيل شدن از كالج در پي راهي براي ارتباط بهتر برندها با كاربران ابزار‌هاي‌هوشمند قابل حمل بود و از اين‌رو تصميم به توسعه‌ي سيستمي گرفت كه در صورت استفاده از آن آگهي‌هاي بازرگاني تعاملي شده و در صورتي كه كاربران از آن‌ها استفاده مي‌كردند، پاداشي را دريافت مي‌كنند. Kiip هم‌اكنون سرمايه‌اي بيش از ۱۵.۳ ميليون دلار را جذب كرده و ۶۰ نفر نيز در اين كمپاني مشغول به كار هستند.
برايان وانگ
26) لوكاس دوپلان
سن:  ۲۲ سال
شغل: موسس و مديرعامل Cinkle
دليل تاثيرگذاري: دوپلان با تاسيس كمپاني خود در سال ۲۰۱۱ ميلادي بزرگ‌ترين جمع سرمايه‌ را در دره‌ي سيليكون با جمع‌آوري مبلغ ۲۵ ميليون دلار به نام خود ثبت كرده است. اين استارت‌آپ كه در حال توسعه‌ي يك سيستم پرداخت مبتني بر گجت‌هاي موبايل است هنوز محصول خود را معرفي نكرده و با جذب ۴۰ كارمند و با سرمايه‌اي ۳۰.۵ ميليون دلاري در پي عرضه‌ي محصول خود به بازار است.
لوكاس دوپلان
27) جاش ميلر
سن: ۲۲ سال
شغل: موسس Branch
دليل تاثيرگذاري: ‌Branch محصولي است كه ميلر، فارغ‌التحصيل دانشگاه پرينستون براي ارتباط افراد و اشتراك‌گذاري عقايد براي يك موضوع خاص با استفاده از توئيتر و مخاطبان ايميل ايجاد كرده است. البته برنچ با پرداخت مبلغي برابر ۱۵ ميليون دلار زير پرچم فيس بوك رفته است. برنچ پيش از تصاحب توسط فيس‌‌بوك ۴ كارمند داشت.
جاش ميلر
28) پالمر لاكی
سن: ۲۱ سال
شغل: موسس Oculus VR
دليل تاثيرگذاري: پالمر با معرفي هدست واقعيت مجازي خود تعريف جديدي از واقعيت مجازي را ارائه كرد. آكيولس پيش از تصاحب توسط فيس‌بوك سرمايه‌اي برابر ۹۳.۴ ميليون دلار به‌همراه ۸۱ كارمند داشت. اين كمپاني با مبلغي برابر ۲ ميليارد دلار توسط فيس‌بوك تصاحب شد.
پالمر لاكی
29) ساحيل لاوينجيا
سن: ۲۱ سال
شغل: موسس Gumroad
دليل تاثيرگذاري: كار در Pinterest لاوينجيا را راضي نمي‌كرد از اين‌رو وي از كمپاني خارج شده و در پي تحقق ايده‌هاي خود رفت. لاوينجيا يك ابزار تحت وب با نام Gumroad تاسيس كرد كه هدف از آن فروش مستقيم محتويات ديجيتال به كاربران بود كه از جمله‌ي آن مي‌توان به فايل‌هاي mp3 اشاره كرد. از سال ۲۰۱۱ ميلادي Gumroad سرمايه‌اي برابر ۸.۱ ميليون دلار جذب كرده و اين كمپاني هم‌اكنون ۱ كارمند در اختيار دارد.
ساحيل لاوينجيا
30) نيك دالويسيو
سن: ۱۸ سال
شغل: موسس Summly و يكي از توسعه‌دهندگان در News Digest كمپاني ياهو
دليل تاثيرگذاري: نيك دالويسو با راه‌اندازي اپليكيشن Summly نحوه دريافت و همچنين نمايش اخبار را در گجت‌هاي موبايل متحول كرد، بطوريكه ياهو كمپاني نيك جوان را خريداري كرد و وي هم‌اكنون در بخش News Digest ياهو مشغول به‌كار است. Summly پيش از خريد توسط ياهو سرمايه‌اي ۱.۵ ميليون دلاري را جمع‌آوري كرده بود كه در ادامه با مبلغي برابر ۳۰ ميليون دلار توسط ياهو خريداري شد.

نيك دالويسيو
بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.